Powered By Blogger

sâmbătă, 16 octombrie 2010

De citit si....

Diaconescu: Dacă Guvernul se întoarce împotriva intereselor naţionale, acest Executiv va pleca

Oprea: Am fost făcuţi trădători pe nedrept. Noi nu am plecat la niciun partid

"Oprea a spus că parlamentarii UNPR sunt catalogaţi pe nedrept "trădători", întrucât, după demisiile lor din partidele în numele cărora au candidat, nu au migrat spre alte formaţiuni politice.
"Am fost făcuţi trădători, ne-au călcat în picioare. De ce suntem trădători? Nu am plecat nicăieri. Chiar şi sediul central îl avem în curte la Kiseleff. De ce? De ai dracului! Noi nu am plecat la niciun partid. Noi am făcut un proiect politic. Sprijinind Guvernul, sprijinim România. Acum avem 150.000 de membri, după şase luni de zile de când ne-am constituit", a explicat Oprea."

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu